Presentation - Ida

Ida heter jag och bor på Gotland med min familj på vår gård.
Det finns kor, lamm, hästar, två katter(Zorro & Figaro) och två hundar(Popzy & Tyson).
Totalt har vi 5 hästar men två av dom är mina.
Wilja & Grim.

Wilja är min första häst, ett varmblod.
Hoppar lite med henne o rider lite då och då nuförtiden, lillasyster har börjat rida henne mer nu men hon är helt underbar så tänker aldrig släppa henne.
Har "tävlat" en gång med henne haha på klubbdressyr, det gick helt åt skogen ;)
Men kanske att hon kommer ut på någon klubbis snart igen men det visa sig.

Grim är min ponny som jag fick sommaren-10.
Han satsar jag på hoppning med, dock är han bara 5 år men han är världens gulligaste!
Men den här hästen kommer ta stor plats i mitt skrivande då jag satsa på honom och rider han mest.

 Grim

 Wilja

Fråga om det är något! :)

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0