Resultatet 16 april

Igår var jag och Caccini och tävade dressyr i Mulde. Gotlands Lantliga Ryttarförening höll i tävlingen - hemma plan. Dagen innan gick det verkligen hur piss som hälst. Såfort jag gjorde något fattade han galopp, jag saktade av, kortade upp tyglarna och han fattar galopp utan att jag ens bad om något.
Så det blev en ren chansning och det skulle gå och rida på han. men...

Det gick verkligen hur bra som hälst!

LC:2
Jag red fram lite försiktig på utebanan där. Det är verkligen uselt underlag där så jag skrattade och travade mest, galopperade ytterst lite i lättsits. Inne på colektingring (stavning) galopperade jag lite mer. Han var verkligen awesome. Och inne på banan var han ännu grymmare! Vi red på 71,79 %! Tyvärr var det så få i kat D så vi kom 2a men det var bara en plaserad.

LB:0
Han var lika grym här. Lite olydig efter galoppen i pogrammet men annars bäst. Här red vi på 67,81 %!
Det blev en andra placering för oss.


Hahha på äre varvet blev han skirädd för rosetten och för alla som apploderade så ahn skena runt på banan och jag höll på att rida in i allt. Vi har tom film på det! ;) sötpåni!


ful tjej

rosett, plankett och ett presentkort på Dahrve på 100:-

/Linnea
fil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0